Bloggtåget går vidare

Mina egna blir

Blogge Bloggelito  
http://www.xingfu.se/blogge/
Hans blogg är helt outstanding i sin vassa kritik av akuella saker.

Isabellas Blogg om en eskortflickas vardag http://sensuellqkonsult.wordpress.com/
Hennes unika bilder och hennes sätt att komponera en vacker helhet melan text ock bild är fantasisk.


  Louise är en skärpt ock mångsidig kvinna som kallar sin blogg för frihetspropaganda.
  http://www.louisep.com/






Jag fick den här inbjudan av Janne men jag vet inte ifall jag gör rätt nu. Försöker i alla falla.
Dessa tre var hans tillägg:


Maria Mitt liv som 40, andra året - alla dagens förtretligheter och funderingar, blandat med humor och allvar, gör dagen levande. Bilder ofta som plus.

Imanja poetiskt språk om livet med egna funderingar, som vi alla från vårt djup ställer oss. Bilder som bonus.
 
Pedofilens dotter - en blogg som handlar om för mig viktiga frågor som haft avgörande konsekvenser i mitt liv, skriver hon så sant. Så livet ska levas i dag. »
 
ORIGINALLISTAN
Millans Bak : Mycket gott

Miss Sophie : En förvirrad Höna

Dolcevita :tjejsajt

 Äta bör man : godmat

Cutwalk: frisyrblogg

Frisörguiden: frisyrer

 Manligt

Carolangel: blogg om allt möjligt

 Carina: blogg om allt möjligt

Junitjej: skriver om scrapbooking, foto, att vara lärare, och mycket mera.
 
Pallas: skriver om allt möjligt.
 
Ullis: skriver lite gott o blandat.

 Filurlina: sånglärka med mycket humor. Skriver kul om allt som drabbar henne.

Det mörka hotet: tvåbarnspappa till A-teamet. Skriver med mycket humor och värme om smått och stort.


 Excessa: har förstås också humor. Bor i Umeå, gillar snö och hundar, och är just nu i målartagen.
 
Lenjangel: Skriver om livskvalitet i sina olika caféer.. Bilder och texter som ger ringar på vattnet.. o så emellanåt får man sig ett skratt som bara bubblar..
 
En liten tant: Tänker om orättvisor, har gjort en egen flagga och blåser såpbubblor bara för att hon vill.. Någonting vi alla skulle behöva ta efter..
 
Nina på Johangården: Skriver om livet efter utbrändheten. Hennes 2 vovvar tar ibland över hennes dator o berättar om sina liv, och dom har det inte lätt alla gånger..

Henry : Skriver med själ, hjärta och tanke. Ser livet i ett helhetspespektiv. Vågar öppna okända dörrar och sänder ut det ljus som bor inom hans huskropp till de som vågar ta emot. Hans generositet är som en öppnen varm famn och den som hittar dit kan få vila.

 Gisan :Står mitt i livet med ett öppet sinnelag som bjuder in läsaren till källor av egen empiri.Delger tankar i vått och torrt.
Janne: Skriver om tankar & fundileringar kring livet som är kantat av kantsten. Hans poetiska ådra gör sig gällande och hans text berör, ibland med humor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits