Jag sitter här i natten

Jag tvekade innan jag lade ut föregående inlägg.
Det känns å ena sidan fåningt att skriva om sig själv i tredje person det kändes å andra sidan för svårt att avända första person.
Det får vara så här.

Det är en historia som är gammal nu: Inga färska sår eller ens skorpor?
Men vad vet vi om vad som formade oss?

Man kan ju roa sig med att leka med tanken:
Om detta eller detta inte hade hänt.
Vad så?

Meningslösa lekar.
Mitt motto är att lev i nuet: Ta vara på dagen!
Gårdagen kan du inte  förändra och morgondagen kanske aldrig kommer?
Carpe Diem alltså

Kommentarer:
Postat av: Tina

carpe diem!
jag håller med men det är något man måste lära sig.om du förstår vad jag menar.
att leva här och nu är en konst.
för min egen del har det varit att komma över trösklar och plötsligt bli varse om att vi lever nu och vet inget om imorgon.

2006-07-30 @ 21:59:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits